Aion Bank świadczy swoje usługi wyłącznie za pomocą kanałów elektronicznych, nie posiadając samodzielnych placówek stacjonarnych. Klienci banku mogą skorzystać z 3 różnych pakietów usług - Planu Light, Planu Smart oraz Planu All Inclusive - różniących się ceną oraz zakresem dostępnych produktów. Model biznesowy Aion Banku opiera się na subskrypcjach (klient dostaje w ramach abonamentu określony zestaw bezpłatnych funkcjonalności). Wśród oferowanych produktów znajdują się również m.in. atrakcyjnie oprocentowane konta oszczędnościowe, a także szeroka gama produktów inwestycyjnych.
Aion Bank nie podlega bezpośrednio Komisji Nadzoru Finansowego ani Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu, jednak wszyscy deponenci są objęci systemem ochrony depozytów przez belgijski Fundusz Gwarancyjny - Fonds de Garantie pour les services publics / Het Garantiefonds. Zakres ochrony obejmuje środki do 100 tys. euro lub równowartość tej kwoty w walucie krajowej w odniesieniu do każdego klienta.
Z belgijskim Funduszem Gwarancyjnym można skontaktować się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej w języku francuskim, niemieckim oraz angielskim.