Wróć

Komentarze i opinie

Artur
krajowa informacja skarbowa spokojnie udzieli ci informacji na ten temat. wystarczy do nich napisać, działają sprawnie
13 komentarzy
paladinek
Patrząc dosłownie na definicje w regulaminie, to transakcja powinna być wykonana fizyczną kartą.
75 komentarzy
bankowicz
Tak, trzeba się logować do aplikacji.
132 komentarze
Ewa
Mam ta lokate, wiec doradze, ze wg regulaminu tej promocji, dostepnego na stronie CA, w pierwszym miesiacu trwania lokaty nie trzeba spelnic warunkow 10 platnosci, chocby z tego po
32 komentarze
Q-Bass
mozna doplacac caly czas na 7% do 100000
684 komentarze
Q-Bass
nie trzeba - przetestowane
60 komentarzy
Krzysztof Duliński
Widzę, że Jaroszek odpowiedział już na Twoje pytanie dotyczące kłopotów z aplikacją. Co do pierwszego pytania - regulamin promocji Konto Mega Oszczędnościowego pozwala na
203 komentarze
Młodzian
Takich tekstów jest w internecie tysiące, a mimo to ludzie wciąż robią różne głupoty, ułatwiają życie przestępcom. Może gdyby mówić o tym dzieciom, nieco mniej czasu
1 komentarz
Krzysztof Duliński
W tabeli opłat i prowizji VeloBanku wskazano, że opłata za kartę pobierana jest 10. dnia miesiąca za poprzedni pełny miesiąc kalendarzowy. Wynika z tego, że w miesiącu pod
72 komentarze
Michał
W tekście "Zatem w bankowości elektronicznej nastolatek może zlecać i odbierać przelewy internetowe (w tym zagraniczne), ustanawiać zlecenia stałe, blokować tymczasowo lub
5 komentarzy
Wiesław
Po mojemu wszystkie działania komornika zależą od jego inicjatywy, ilości spraw, które prowadzi. Jak mu zależy na efektach, to będzie często weryfikował, skąd można ści
3 komentarze
Krasnal
Czytałem, że oficjalnym powodem likwidacji FitBit Pay i przejścia na Google Pay jest chęć udostępnienia płatności mobilnych szerszej grupie osób, z większej ilości bank�
11 komentarzy
Wiesław_K
Taki fliper to ma jednak ciężkie życie - co prawda ceny mieszkań rosną, ale idą też w górę koszty fachowców i materiałów. W firmie ciężko mi panować nad kosztami, a
1 komentarz
Krzysztof Duliński
Jeśli wszystkie czynności wykonałeś dziś, to wyższe oprocentowanie powinieneś widzieć od jutra. Gdyby tak się nie stało, to sugeruję kontakt z bankiem w celu wyjaśnieni
203 komentarze
Grendel
Dzień dobry, czy Alior Kantor Walutowy w ramach transakcji bezgotówkowej kartą wielowalutową udostępnia usługę cashback, tj. jednoczesną wypłatę określonej kwoty gotówk
434 komentarze

Moneteo w liczbach i słowach

Finanse, a tym samym liczby, to nasz żywioł. Sprawdź zatem kilka statystyk, które nas definiują.
3 415 031użytkowników odwiedziło nas w 2023 roku
12 lat na rynkuwcześniej jako najlepszekonto.pl i najlepszelokaty.pl
1 248przeanalizowanych produktów
1 816prześwietlonych promocji
60kategorii produktowych
Dorota Serocka Dorota Serocka
Kutno
„Jestem pod wrażeniem Państwa kompetencji i rzetelności. Wszystko klarownie wytłumaczone, na każdym etapie. Pomimo braku wiedzy postanowiłam założyć lokatę i nie żałuję.”
Miłosz Floriańczyk Miłosz Floriańczyk
Suwałki
„Szacunek dla autorów serwisu za uczciwe recenzje, gdzie można też przeczytać o wadach produktów. Dzięki!”
Sławomir Potocki Sławomir Potocki
Gdynia
„Jestem z tych, co bardzo nie lubią przepłacać w bankach. Zaczęło się od lektury artykułu o kosztach przewalutowania, dziś nie otwieram bez Was konta :)”
Sylwia Mrozińska Sylwia Mrozińska
Łódź
„Jeszcze niedawno przerażały mnie bankomaty, a teraz nie mogę żyć bez płatności telefonem i zegarkiem. Pomocne artykuły w serwisie wyleczyły mnie z bankofobii, bo wiem już, jak to wszystko działa.”

Najczęściej zadawane pytania

Rozwiewamy wątpliwości i odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.
1.

Jak działa porównywarka usług finansowych Moneteo?

W największym skrócie, Moneteo jest ogromną bazą produktów dostępnych na szeroko pojętym rynku finansowym. Oferty podzielone są na kategorie i przedstawione w formie rankingów. Tak zaprezentowane parametry uzupełnione są dogłębnymi analizami, recenzjami i opiniami innych Użytkowników. Po podjęciu decyzji o skorzystaniu z produktu możesz – także z poziomu serwisu – złożyć stosowny wniosek po przekierowaniu na stronę instytucji finansowej.

Znajdziesz u nas również praktyczne artykuły oraz opisy akcji promocyjnych. Te ostatnie skupiają społeczność Bankonautów, czyli osób z mniejszym lub większym doświadczeniem w dziedzinie promocji bankowych (i nie tylko), które łączy chęć zysku.

2.

Czy korzystanie z Moneteo jest darmowe?

Tak. Jako użytkownik portalu nie ponosisz żadnych kosztów korzystania z dostępnych treści, w tym rankingów i analiz, również na etapie wnioskowania o produkt.

3.

Jak Moneteo zarabia na świadczeniu swoich usług?

Jesteśmy serwisem pośredniczącym między Tobą a instytucjami finansowymi na zasadzie afiliacji i to właśnie z tego pośrednictwa czerpiemy dochód niezbędny do utrzymania portalu.

Jak działa afiliacja? To proste – wynagrodzenie za to, że zdecydowałeś się na skorzystanie z oferty, wypłaca nam instytucja finansowa, z którą współpracujemy. Oznacza to, że składając wniosek o produkt z poziomu naszych rankingów, analiz i innych tekstów wspierasz nas, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów.

Fakt współpracy (lub jej braku) z danym podmiotem nie wpływa na pozycję jego produktów w naszych zestawieniach!

4.

Jak często aktualizowane są informacje na stronie?

Odpowiedź jest prosta: praktycznie non stop 😉 Na bieżąco śledzimy rynek i wprowadzamy zmiany najszybciej jak to możliwe. Ponadto dokonujemy regularnych, całościowych aktualizacji rankingów i opisów produktów. Aktualność danych to nasz najwyższy priorytet.

5.

Jakie są kryteria oceny produktów w rankingach Moneteo?

Kryteria są jasne i uzależnione od tego, jakich produktów dotyczy ranking. To, które czynniki są kluczowe, tłumaczymy przy każdym rankingu z osobna. Co więcej, w przypadku większości rankingów o kolejności decyduje m.in. popularność danego produktu wśród użytkowników, więc Twoje decyzje o skorzystaniu z oferty również mają istotny wpływ na kształt zestawienia.

W przypadku niektórych zestawień, np. w rankingu lokat bankowych, o kolejności decyduje wysokość oprocentowania.

6.

Co zrobić, jeśli znajdę błąd w prezentowanych danych?

Błędy przytrafiają nam się naprawdę rzadko, ale jesteśmy tylko ludźmi operującymi na niezliczonej ilości parametrów i (nierzadko skomplikowanych…) dokumentów bankowych 😉 Dlatego, jeśli zauważysz nieścisłość, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych – natychmiast zweryfikujemy taką informację i wprowadzimy niezbędne poprawki.

7.

Czy na stronie znajdę ofertę wszystkich banków i instytucji finansowych?

Zależy nam na tym, by dać Ci możliwie szeroki wybór, ale poczucie odpowiedzialności nie pozwala nam na umieszczanie informacji o ofercie części podmiotów. Starannie badamy status prawny każdej instytucji, zanim znajdzie u nas swoje miejsce. Przyglądamy się też, jaki poziom obsługi reprezentuje, mówiąc wprost – czy jest warta zaufania.

Z pewnością możemy zagwarantować Ci to, że to właśnie u nas znajdziesz największą różnorodność instytucji finansowych, z których każda działa legalnie i jest wiarygodna.

To Twoje bezpieczeństwo jest najważniejsze, a nie nasz interes. Dowód? Zdarza nam się odrzucać propozycje współpracy od firm, do których uczciwości nie jesteśmy w pełni przekonani. Z drugiej strony, umieszczamy w serwisie informacje także o ofercie tych podmiotów, z którymi nie współpracujemy, a których usługi są interesujące i mogą być korzystne dla Użytkowników.